niedziela, 13 stycznia 2013

Wojownicy z ducha!

Dziś nieco inaczej niż zwykle.... trochę mniej pudełkowo ;)
Chcąc się zrelaksować postanowiłam wykonać pracę na wyzwanie scrapki.pl
Niestety - rozpędziłam się za bardzo i zamiast trzech kolorów farb użyłam pięciu.
Inspiracją stał się tytuł jednego artykułu: "Wojownicy z ducha".
Praca niemniej powstała i chciałam ją zaprezentować





Wyzwanie #55 - Krok po kroku

 Zasady:

Podczas tworzenia pamiętajcie o pięciu zasadach! Doodling, warstwy, farby palcami, 40 minut i radocha. :)) Oto całe wyzwanie. Pamiętajcie, tu nie chodzi o spektakularne efekty tylko o dobrą zabawę i trochę wyluzowania.
 
 

5 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ciekawie, zwłaszcza jak się przyjrzeć detalom :) a o czym był ten artykuł?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis:) bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny scrap

    OdpowiedzUsuń
  4. intuicyjnie czuję, że mi się podoba, ale zupełnie nie rozumiem o co kaman :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wpis :) zakręcony, ale pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń